ساعت هوشمند اپل واچ مدل Watch Series 3 Cellular 38mm

ساعت هوشمند اپل واچ مدل Watch Series 3 Cellular 38mm

برند: اپل دسته‌بندی: ساعت هوشمند
کد محصول: TKP-19139

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

ساعت هوشمند «اپل واچ سری 3» (Apple Watch Series 3) مدل « Stainless Steel Case with Soft White Sport Band» از نوع GPS+Cellular از جدیدترین و کامل‌ترین انواع این گجت است. مدلی که به معرفی آن می‌پردازیم، علاوه بر جی‌پی‌اس داخلی از قابلیت سلولار نیز بهره می‌برد. نوع 38 میلی‌متری از این مدل اسپرت بهترین گزینه برای خانم‌ها و استفاده‌ی روزمره و ورزشی است که البته با توجه به عرض حدودا 33 میلی‌متری برای بسیاری از آقایان هم مناسب و کاملا قابل قبول به نظر می‌رسد. در خصوص کیفیت ساعت، این مدل با توجه به اینکه از انواع استیل اپل‌واچ محسوب می‌شود، با شیشه‌ای از نوع سافایر محافظت شده که ضدخش و بسیار مقاوم‌تر از شیشه‌های معدنی یا یون‌ایکس هست.  این گجت که یقینا نسبت به ساعت هوشمند سایر برندها همچنان بهترین گزینه برای کاربران آیفون است، در کنار قابلیت‌های کم‌نظیر و متعدد، نسبت به سری 2 برتری‌های بیشتری نیز دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از پردازنده‌ای قدرتمندتر که سرعت پردازشی چندین برابر دارد، حافظه‌ی 16 داخلی گیگابایت که دوبرابر سری‌های قبلی است و سنسور ارتفاع‌سنج. قابلیت سلولار که با یک سیم‌کارت الکترونیکی یا چیپ داخلی کار می‌کند و اینترنت LTE که به همین قابلیت بستگی دارد در حال حاضر تنها محدود به اپراتورهایی خارجی است و در ایران کارایی ندارند. از ویژگی‌های دیگر این مدل از سری 3 نسبت به سری‌های قبلی می‌توان به سنسور ضربان قلب آن اشاره کرد که کاربردی‌تر شده و با اپلیکیشن‌های مرتبط تبدیل به یک گجت سلامتی یا fitness tracker کاملا حرفه‌ای شده است. مقاومت قابل توجه در برابر آب این ساعت همچنان به شما اجازه می‌دهد از آن هنگام شنا نیز استفاده کنید. البته جذابیت بیشتر این حد از مقاومت و طراحی مناسب شنا بهره‌مندی اپلیکیشن‌های حرفه‌ای و ورزشی برای شناگران است. قابلیت‌های دیگر این ساعت هوشمند عبارت است از GPS داخلی و مستقل که در کنار ارتفاع‌سنج برای فعالیت‌های ورزشی بسیار کارآمد خواهد بود. البته این تنها دو مورد از کاربردهایی است که می‌تواند با زیر نظر داشتن فعالیت‌های فیزیکی، شما را در حفظ تناسب اندام و سلامتی فیزیکی و ذهنی کمک کند. امکانات نرم‌افزاری یا اپلیکیشن‌های مختلف ساعت هم با توجه به ارتقای سیستم‌عامل به نسخه‌ی WatchOS 4 جذاب‌تر و کاربردی‌تر شده است. امکان مشاهده‌ی پیامک‌ها و پاسخ با پیام‌های کوتاه و استفاده از دستیار صوتی سیری از دیگر قابلیت‌هایی هستند که استفاده از این ساعت هوشمند را کارآمدتر می‌کند. برخورداری از میکروفون و اسپیکر داخلی هم امکان پاسخ یا برقراری تماس را میسر می‌سازد که می‌تواند در بسیاری از مواقع یک کاربرد جذاب و مدرن به شمار آید. صفحه نمایش OLED نسل دوم هم از نظر وضوح و روشنایی چیزی کم ندارد و موجب می‌شود استفاده از اپلیکیشن‌های متنوع در شرایط مختلف روزمره برای شما لذت‌بخش و جذاب بماند. در مجموع اگر قصد خرید یکی از کامل‌ترین و باکیفیت‌ترین انواع اسپرت این گجت را برای خود یا به عنوان هدیه‌ای مدرن برای یک خانم صاحب آیفون را دارید، این مدل گزینه‌ای شیک و همه‌پسند خواهد بود.

قابلیت نصب سیم کارت
GPS
سیستم عامل WatchOS
توضیحات سازگاری سازگار با iOS ورژن 11 به بالا و گوشی‌های:
iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone SE, iPhone 7, iPhone 7 Plus, iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone X (10)
پردازنده Dual-Core Apple S3
سایر مشخصات سخت افزاری - Bluetooth 4.2
- Wi-Fi (802.11b/g/n 2.4GHz)
- Apple W2 wireless chip
حافظه داخلی 16384مگابایت
قابلیت نصب کارت حافظه
دوربین
کنترل موسیقی (Music Player)
اتصالات 4G LTE, Bluetooth, Wi-Fi
حسگرها شتاب سنج, ارتفاع‌سنج, سنجش نور محیط, ژیروسکوپ, شمارش ضربان قلب, گام شمار
قابلیت مکالمه
نوع باتری لیتیوم یونی
منبع شارژ شارژر مغناطیسی
قابلیت های ویژه - مقاومت در برابر آب (تا عمق 50 متر)
- مجهز به سنسور ارتفاع‌سنج (Barometric altimeter) با کاربردهایی نظیر سنجش ارتفاعات پیموده شده
- ظرفیت باتری بیشتر نسبت به سری اول
- روشنایی دو برابر صفحه نسبت به سری اول
- قابلیت اتصال سلولار (استفاده از اپل‌واچ کاملا مستقل از آیفون)
- صفحه‌ی پشتی سرامیکی
* اتصال سلولار و اتصال به شبکه‌ی 4G LTE در ایران کارایی نداشته و منوط بر استفاده از اپراتورهای خارج از کشور است. لیست کامل کشورها و اپراتورهایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند روی سایت اصلی اپل قابل مشاهده است.
- برخی از اپراتورهای سازگار: AT&T, Verizon, Sprint, T-Mobile
اقلام همراه - کابل USB یک متری برای شارژ مغناطیسی
- آداپتور برق 5W USB Power Adapter
مناسب برای آقایان و خانم‌ها
نوع کاربری روزمره, ورزشی
ابعاد قاب 11.4 × 33.3 × 38.6میلی‌متر
عرض قاب 33.3میلی متر
فرم صفحه مستطیل
جنس شیشه یاقوت
جنس بدنه فلز
توضیحات جنس بدنه Stainless Steel
جنس بند لاستیکی
رنگ بند سفید (Soft White)
نوع قفل بند سگکی ساده
صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش اصلی OLED Retina display with Force Touch, 2x Brighter: 1000 nits
اندازه صفحه نمایش 1.5اینچ
رزولوشن صفحه نمایش 272 × 340
تراکم پیکسلی صفحه نمایش 290پیکسل بر اینچ
لطفا توجه داشته باشید:
کلیه کالاهایی که در طوفان کالا به فروش میرسد اصلی بوده و هیچگونه کالای کارکرده و غیر اصلی در طوفان کالا به فروش نمیرسد.

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید