مایکروویو 30 لیتری کنوود مدل MW 311

مایکروویو کنوود مدل MW311

برند: کنوود دسته‌بندی: ماکروویو
کد محصول: TKP-23289

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

مایکروویو کنوود مدل MW 311 دارای 8 برنامه پخت به صورت اتوماتیک است که تقریبا تمامی نیاز‌های شما را بر طرف خواهد کرد. این ماکروویو قدرتمند می‌تواند انواع پخت میکرو، گریل، و ترکیبی را به راحتی برای شما انجام دهد. همواره در نقد و ارزیابی مایکروفر‌ها اشاره کرده‌ایم که باید به قابلیت‌های چندگانه پخت توجه کرد و دلیل اصلی در تعیین ارزش کالا همین مورد خواهد بود.

برای این که بتوانید از قابلیت یخ زدایی این محصول استفاده کنید کنوود حداقل 4 برنامه اتوماتیک برای شما در نظر گرفته است که البته با استفاده از آن می‌توان برای آب کردن بسیاری از مواد غذایی هم استفاده کرد. این برنامه‌ها از طریق منو سمت راست دستگاه به راحتی قابل استفاده هستند.

از ویژگی‌های جانبی مایکروویو کنوود مدل MW 311 هم می‌توان به تایمر، نور داخل محفظه و قفل کودک اشاره کرد. این ویژگی‌ها برای پخت اهمیت زیادی دارند و می‌تواند دستگاهی حرفه‌ای‌تر در اختیار شما قرار دهد. تقریبا جدید‌ترین مدل‌های مایکروویو از این قابلیت‌ها استفاده می‌کنند.

این دستگاه همچین از فر سولار مجهز به پخت نوری بهره می‌برد که از جدید‌ترین روش‌های پخت در دنیاست و می‌توان غذا‌های بسیار خاصی را از این طریق پخت. کیفیت پخت غذا با فر سولار کاملا متفاوت با حالت عادی است و از مهم‌ترین قابلیت‌های مایکرویو 311 کنوود به حساب می‌آید.

گريل
کانوکشن
پخت ترکيبي
يخ زدايي
جوجه گردان
برنامه پخت 10 برنامه پخت و پز
توان مایکروویو 1100 وات
قفل کودک
قابليت تنظيم زمان
صفحه نمایش
شناسه کالا 5011423173849
لطفا توجه داشته باشید:
کلیه کالاهایی که در طوفان کالا به فروش میرسد اصلی بوده و هیچگونه کالای کارکرده و غیر اصلی در طوفان کالا به فروش نمیرسد.

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید