بخاری جهان افروز مدل امپایر 320 Jahan Afrooz EMPIRE

بخاری جهان افروز مدل امپایر 320 Jahan Afrooz EMPIRE

برند: جهان افروز دسته‌بندی: بخاری گازی
کد محصول: TKP-1324

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1324
مزایا:

یکی از ملزومات فصل سرما، داشتن بخاری گازی می باشد. امروزه با توجه به گسترش شبکه گازکشی بیشتر مناطق از گاز شهری بهره مند هستند.

یکی از مهم ترین معیارهای خرید بخاری گازی، داشتن ایمنی و استاندارد است که خوشبختانه شرکت تولیدی جهان افروز به عنوان یک برند ایرانی، با تسلط بر تکنولوژی روز، کالاهایی استاندارد و ایمن را روانه بازار می نماید.

بخاری های گازی در نوع ها و مدل های متفاوت مانند بخاری گازی بدون دودکش، بخاری گازی دیواری، بخاری گازی فن دار، بخاری گازی طرح شومینه و …. قابل عرضه می باشند. در میان انواع تولیدات، بخاری گازی جهان افروز مدل امپایر ۳۲۰، از جمله مدل هایی از این شرکت است که به عنوان پر فروش ترین از لحاظ قیمت و کیفیت شناخته شده است. اگر نگاهی به ظاهر این بخاری شود، طراحی و زیبایی منحصر به فرد آن، خریدار را به خرید این محصول ترغیب می کند و اگر فراتر از ظاهر به ویژگی های سیستمی این بخاری گازی توجه گردد، می توان به جرأت گفت کالای فوق، یک بخاری ایمن و با دوام تولید شده از بهترین مواد اولیه و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا می باشد. خوشبختانه مدل امپایر ۳۲۰ از شرکت جهان افروز، با استقبال بی نظیری از سوی صاحب نظران این عرصه مواجه گشت. چرا که این بخاری گازی دودکش دار، بازدهی حرارتی بیش از ۷۵ درصدی دارد و مجهز به سیستم ایمنی قطع جریان گاز در صورت کاهش اکسیژن نیز می باشد. علاوه بر این ترموکوپل، موجب حفظ امنیت در هنگام عدم حضور در محل نیز می گردد. همه این ویژگی های مثبت و عالی، بخاری گازی مدل امپایر ۳۲۰ جهان افروز را به یک بخاری ایده آل جهت گرمایش فصل زمستان تبدیل می کند.

پهنا (سانتیمتر) 81
عمق (سانتیمتر) 42
ارتفاع (سانتیمتر) 94
منبع تغذیه انرژی گاز شهری
حداقل ظرفیت گرمادهی (کیلو کالری) 3000
حداکثر ظرفیت گرمادهی (کیلو کالری) 6000
نیاز به دودکش دارد
ترموکوبل دارد
قابلیت استفاده بر روی زمین
سنسور اکسیژن دارد
راندمان حرارتی (درصد) 75
لطفا توجه داشته باشید:
کلیه کالاهایی که در طوفان کالا به فروش میرسد اصلی بوده و هیچگونه کالای کارکرده و غیر اصلی در طوفان کالا به فروش نمیرسد.

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید