شومینه گازی هیوندای مدل فلورانس 280 Jahan afrooz Florence

شومینه گازی هیوندای مدل فلورانس 280 Jahan afrooz Florence

برند: جهان افروز دسته‌بندی: بخاری گازی
کد محصول: TKP-1328

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1328
مزایا:

این بخاری با بیش از 75% بازده حرارتی دارای طراحی کلاسیک با نمایی از تکه های چوب همچون شومینه های قدیمی بوده که زیبایی جذاب و خیره کننده ای به ظاهر آن بخشیده است.

رده انرژی دستگاه در سطح E بوده و بدنه فلزی آن به رنگ مشکی سمباده ای می باشد.

شومینه گازی هیوندای مدل فلورانس 280 مجهز به سیستم ایمنی OSD بوده و شیر کنترل آن ضمانت 5 ساله دارد تا بتوانید با اطمینان از آن استفاده نمایید.

شومینه گازی هیوندای مدل فلورانس 280 قابل اتصال به گاز شهری (طبیعی) می باشد و فشار گاز ورودی دستگاه 178 میلی متر ستون آب می باشد.

حداکثر قدرت حرارتی این بخاری 7500 کیلوکالری بر ساعت می باشد و به صورت دودکش دار است که قطر دودکش آن 100 میلی متر می باشد. به کمک ولوم پیلوت که زیر درپوش محافظ در قسمت پایین بدنه تعبیه شده می توانید به راحتی شومینه را روشن نموده و میزان شعله را به دلخواه خود تنظیم کنید.

بخاری‌های گازی در نوع‌ها و مدل‌های متفاوت مانند بخاری گازی بدون دودکش، بخاری گازی دیواری، بخاری گازی فن دار، بخاری گازی طرح شومینه و …. قابل عرضه می‌باشند. در میان این بخاری ها، این مدل بخاری گازی جهان افروز ، یکی از محصولات باکیفیت و جدید شرکت جهان افروز می‌باشد. این بخاری گازی می‌تواند گرمای بسیار مطلوبی را برای منزل شما به ارمغان بیاورد. از طرفی مشعل تعبیه شده در این بخاری از جنس استیل مقاوم بوده که این امر موجب کاسته نشدن کارایی بخاری در درازمدت می‌شود. با خرید بخاری گازی جهان افروز منزل و محیط کار شما به علت دارا بودن طراحی منحصر به فرد شومینه ای و شیک، زیبا به نظر خواهد رسید. از دیگر ویژگی‌‌های این بخاری گازی می‌توان به سیستم گاورنر ( تثبیت فشار گاز ) اشاره نمود. نحوه عملکرد این سیستم بدین گونه می‌باشد که هرگاه فشار گاز شهر از حد نرمال (۱۸ میلی بار) بالاتر رود آن را کنترل کرده و از کارکرد بخاری در شرایط فشار اضافی و نرمال تعریف شده جلوگیری میکند.

پهنا (سانتیمتر) 93
عمق (سانتیمتر) 37
ارتفاع (سانتیمتر) 88
منبع تغذیه انرژی گاز شهری
رده انرژی E
حداکثر ظرفیت گرمادهی (کیلو کالری) 7500
نیاز به دودکش
قطر دودکش (میلیمتر) 100
راندمان حرارتی (درصد) 75
حداقل ظرفیت گرمادهی (کیلو کالری) 3500
جرقه زن
امکان تنظیم شعله
ترموکوبل
شیشه ایمنی
قابلیت استفاده بر روی زمین
طرح شومینه
سنسور اکسیژن
ترموستات
سایر ویژگی‌ها بدنه: وودکس
لطفا توجه داشته باشید:
کلیه کالاهایی که در طوفان کالا به فروش میرسد اصلی بوده و هیچگونه کالای کارکرده و غیر اصلی در طوفان کالا به فروش نمیرسد.

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید