ساعت هوشمند سامسونگ مدل Gear Fit2

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Gear Fit2

برند: سامسونگ دسته‌بندی: ساعت هوشمند
کد محصول: TKP-19141

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

مچ‌بند هوشمند «سامسونگ» (Samsung) مدل «Gear Fit2» دارای GPS داخلی و چهار سنسور مختلف برای پیگیری فعالیت‌های ورزشی و قابلیت اتصال به گوشی هوشمند از طریق بلوتوث است. صفحه‌نمایش لمسی دستگاه به شکل خمیده و از نوع Super AMOLED است که کیفیت بالایی را ارائه می‌دهد.

سنسورهای مچ‌بند شامل ضربان سنج قلب، ژیروسکوپ، شتاب سنج و ارتفاع‌سنج هستند. این سنسورها در کنار موقعیت‌یابی که داخل مچ‌بند کار گذاشته شده به شکل خودکار اطلاعات مفیدی را از فعالیت‌های بدنی در اختیار فرد قرار می‌دهد. این اطلاعات شامل تعداد ضربان قلب، گام‌های برداشته‌شده، مسیر و مسافت طی شده، میانگین سرعت و کالری سوزانده شده است. این اطلاعات روی حافظه‌ی ذخیره‌سازی 4 گیگابایتی دستگاه ذخیره می‌شود و در مواقع لزوم می‌توان از طریق بلوتوث آن‌ها را به گوشی تلفن همراه فرستاد و از طریق اپلیکیشن نصب شده روی گوشی به تجزیه و تحلیل این اطلاعات پرداخت. هنگامی که مچ‌بند و گوشی با هم در ارتباط باشند، پیامک‌ها و تماس‌های دریافتی و اعلان‌های برنامه‌ها مانند برنامه‌های پیام‌رسان روی صفحه ‌نمایش داده می‌شوند. قابلیت جالبی که هنگام دریافت پیامک یا تماس وجود دارد این است که می‌توان پیامک‌های از پیش تعیین‌شده توسط گوشی را برای دیگران فرستاد. حافظه‌ی دستگاه قابلیت ذخیره‌ی آهنگ را دارد و می‌توان توسط هدفون بلوتوث به آهنگ‌های ذخیره‌شده روی مچ‌بند گوش داد. از قابلیت‌های دیگر این مچ‌بند می‌توان به تایمر، کرنومتر، ساعت بیدارباش و تعیین رمز ورود برای آن اشاره کرد. مچ‌بند هوشمند سامسونگ به باتری لیتیوم یونی مجهز شده است که در حالت شارژ کامل با استفاده‌ی معمولی 3 تا 4 روز دوام می‌آورد. برای شارژ کردن دستگاه یک پایه‌ی شارژ همراه آن ارائه شده که به کمک پین‌های پشت مچ‌بند باتری را شارژ می‌کند. از آنجایی که این مچ‌بند بیشتر برای پیگیری فعالیت‌های ورزشی طراحی شده است، احتمال خیس شدن آن در شرایط مختلف وجود دارد. Gear Fit2 با داشتن گواهی‌نامه‌ی IP68 در برابر نفوذ گرد و غبار، پاشیدن آب و حتی افتادن ناگهانی در آب مقاوم است. علاوه بر امکانات فراوانی که این مچ‌بند دارد، می‌توان صفحه‌نمایش آن را توسط تم‌های مختلفی که دارد شخصی‌سازی کرد تا بر زیبایی آن افزوده شود.

به طور خلاصه مچ‌بند هوشمند Samsung Gear Fit2 دارای صفحه‌نمایش خمیده‌ی سوپر آمولد با سایز 1.5 اینچ، GPS داخلی، چهار سنسور ضربان سنج قلب، ژیروسکوپ، شتاب سنج و ارتفاع‌سنج، 4 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، باتری لیتیوم یونی با پایه‌ی شارژ، مقاومت در برابر آب و گردوغبار و بسیاری از امکانات دیگر است که آن را مناسب پیگیری وضعیت فعالیت‌های بدنی و ارتباط راحت‌تر با تلفن همراه کرده است. محصولاتی که دارای گارانتی هماهنگ پردازش هستند از 18 ماه خدمات پس از فروش این شرکت بهره می‌برند، البته توجه داشته باشید که این گارانتی تنها تا تاریخ 1399/5/17 معتبر خواهد بود و این 18 ماه از زمان خرید محاسبه نمی‌شود.

برند سامسونگ
نوع کاربرد روزمره, ورزشی
صفحه نمایش
فرم صفحه مستطیل
جنس بند سیلیکون
نوع قفل بند سگکی ساده
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش 1.5اینچ
رزولوشن صفحه نمایش 216 × 432
GPS
سازگاری با - دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید 4.4 به بالا و رم حداقل 1.5 گیگابایت
- گوشی‌های سامسونگ Galaxy با اندروید 4.3 به بالا و رم حداقل 1.5 گیگابایت
پردازنده Dual-core (1GHz Dual)
مقاوم در برابر آب, گرد و غبار
حسگرها شمارشگر ضربان قلب, شتاب‌سنج, ژیروسکوپ, ارتفاع‌سنج
اتصالات Bluetooth
قابلیت‌ها اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی, نمایش پیام‌های متنی, مشاهده‌ی تماس‌های دریافتی, کنترل پخش موسیقی, شمارش گام‌ها, محاسبه‌ی مسافت طی شده, محاسبه‌ی طبقات طی شده, ذخیره‌ی مسیر طی شده, محاسبه‌ی کالری مصرف شده, امکان تنظیم هشدار, پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی, اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی, قابلیت تعیین اهداف روزانه, محاسبه‌ میانگین سرعت
نوع باتری لیتیوم یونی
ظرفیت باتری 200میلی‌آمپر
لطفا توجه داشته باشید:
کلیه کالاهایی که در طوفان کالا به فروش میرسد اصلی بوده و هیچگونه کالای کارکرده و غیر اصلی در طوفان کالا به فروش نمیرسد.

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید