مینی واش سیلور لوکس مدل SLW450T

مینی واش سیلور لوکس مدل SLW450T

برند: سیلورلوکس دسته‌بندی: مینی واش
کد محصول: TKP-25099

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

معرفی مینی واش سیلور لوکس مدل SLW450T امروزه مینی واش جز جداناپذیر هر خانه بوده و شما می‌توانید با دستگاه مینی واش لباس‌های خود را تا وزن 3.5 کیلوگرم شستشو دهید. با مینی واش لباس‌های نوزاد، لباس‌های زیر، پیراهن مردانه، جوراب، روسری و مقنعه و تک لباس‌های رنگی که رنگ پَس می‌دهند، به‌راحتی شسته می‌شوند. مینی‌واش دوقلو سیلور لوکس مدل SLW450T وسیله‌ای بسیار کاربردی، نسبتاً سبک و کوچک است که می‌تواند برای شست‌وشوی لباس‌ها در حجم و اندازه کم یا برای شست‌وشوی الیاف حساس استفاده شود. مینی‌واش «سیلور لوکس» مدل SLW450T، یک مینی‌واش نیمه اتوماتیک در از بالا، محصولی بسیار ساده، سبک، با ظرفیت بالا و قابلیت‌های متنوع است. در نظر داشته باشید ظرفیت 3.5 کیلوگرم برای یک مینی‌واش، در مقایسه با دیگر کالاهای مشابه‌اش، رقم بالایی به‌حساب می‌آید. برای شروع به‌کار دستگاه کافی است لباس‌ها را از دریچه بالایی به داخل مخزن ریخته و به کمک سوئیچ‌های چرخان تنظمات آن را انجام دهید. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به لولهٔ ورودی آب سرد و گرم، مجهز به خشک‌کن با ظرفیت 2.5 کیلوگرم، قابلیت تنظیم ارتفاع آب و دو موتور مجزای شستشو و خشک‌کن اشاره کرد. همچنین این محصول دارای پمپ تخلیه و فیلتر پرز گیر و سوئیچ ایمنی است. پروانه شستشو با ساختار مدور و خاص در این مینی واش تعبیه‌شده است، همچنین به سیستم حباب‌ساز و آبشار آب، مجهز شده است، برای همین لباس‌ها عالی شسته می‌شوند. مینی واش سیلور لوکس مدل SLW450T مجهز به سیستم ضد چروک است، بنابراین لباس‌ها پس از خشک شدن در سریع‌ترین زمان اتو می‌شوند و در وقت و مصرف برق هم صرفه‌جویی می‌شود.

سایر توضیحات با مینی واش نیمه اتوماتیک SLW450T دیگر نگران کثیف شدن زودبه‌زود لباس‌های نوزادتان نباشید!
شستن لباس نوزاد در خانه برای خانواده‌هایی که دارای نوزاد هستند، به یکی از نگرانی‌ها و کارهای اصلی مادران تبدیل‌شده است. معمولاً لباس‌های نوزاد بیشتر از لباس‌های افراد بزرگ‌سال کثیف می‌شود و مادر مجبور است که به‌طور مکرر آن‌ها را بشوید. برخی افراد برای شستن لباس‌های نوزاد، از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنند. برای استفاده از ماشین لباسشویی نیز، می‌بایست چندین روز صبر کنید تا همه لباس‌های نوزاد جمع شوند تا بتوانید آن‌ها در ماشین لباسشویی بشویید.

با داشتن مینی واش دیگر نیاز نیست هر بار از لباسشویی استفاده کنید، که هم انرژی بیشتر و هم شوینده بیشتری مصرف می‌کند. مینی‌واش‌ها از وسایل برقی هستند و با جای دادن حجم کم لباس‌ها در خود، شست‌وشوی لباس‌ها، به‌خصوص لباس کودک، را آسان می‌کند.

این مینی‌واش یک لباسشویی کوچک با کارایی آسان و سریع است که می‌تواند خیال شمارا برای شست‌وشوی لباس کودک راحت کند و برای کودک مشکل و حساسیت ایجاد نکند.

پزشکان به دلیل مسائل بهداشتی توصیه می‌کنند لباس‌های نوزادان فقط در مینی واش شسته شود!

به دلیل اینکه کودکتان به‌خصوص در ماه‌های اولیه تولد دارای پوست فوق‌العاده حساسی است، لباس‌هایشان باید جدا از لباس‌های افراد بزرگ‌سال شسته شوند و قبل از اینکه از هر نوع ماده شیمیایی و سفیدکننده استفاده کنید باید با پزشک متخصص اطفال در خصوص انتخاب مناسب‌ترین شوینده و پاک‌کننده مشورتی داشته باشید. تا برای فرزندان شما مشکلاتی از قبیل حساسیت پوستی ایجاد نشود.

آیا مینی واش سیلور لوکس مدل SLW450T فقط برای خانواده‌هایی که نوزاد دارند، مناسب است؟
این دستگاه، برای شست و شوی لباس‌های کم‌حجم مانند پیراهن مردانه، لباس‌های زیر و جوراب و برای شست و شوی تکی لباس‌های رنگی که رنگ پَس می‌دهند نیز مناسب است. همچنین دانشجویانی که توانایی خرید ماشین لباسشویی با قیمت بالا را نداشته و نیاز چندانی هم به آن ندارند، می‌توانند نسبت به خرید مینی واش SLW450T اقدام کنند. مینی واش سیلور لوکس مدل SLW450T برای افراد تنها و کم‌جمعیت گزینه انتخابی خوب و باکیفیت با قیمت بسیار مناسب است.

با مینی واش سیلور لوکس مدل SLW450T برای همه کارهایتان وقت دارید!
چه در نقش مادر خانواده باشید، چه دانشجو، چه یک فرد مجرد باید بتوانید زمان خود را به‌خوبی مدیریت کنید تا بتوانید به همه کارهایی که دارید، رسیدگی کنید، بنابراین وقتی میزان لباس‌های کثیف کم هستند و نمی‌توانیم برای استفاده از لباسشویی‌های بزرگ منتظر جمع شدن لباس‌ها باشیم، استفاده از مینی واش یک گزینه عالی هست.

با توجه به حجم لباس‌ها می‌توانید ارتفاع آب را تنظیم کنید و بر اساس آن، مواد شوینده اضافه کنید، که درنتیجه زمان آب‌کشی و زمان عملیات شست‌وشو کم می‌شود. با این ویژگی‌ها، دیگری نیازی نیست خودتان لباس‌ها را جداگانه آب‌کشی کنید. با استفاده از این مینی واش لباس‌های کثیف شما ظرف مدت 5 تا 15 دقیقه شسته می‌شوند. پس وقتی تعداد لباس‌ها کم هستند، به‌جای ماشین لباسشویی بزرگ و اصلی می‌توانیم از این مینی واش استفاده کنیم و به‌جای یک ساعت 20 دقیقه، منتظر بمانیم.

مینی واش SLW450T می‌تواند هرجایی قرار گیرد و در دسترس باشد. این مینی واش مجهز به پمپ تخلیه است و برای خارج کردن آب لباسشویی نیازی به حمل و خارج کردن دستی آن نیست و این عملیات خودکار صورت می‌گیرد؛ همچنین مانند ماشین‌های لباسشویی، مجهز به فیلتر پرزگیر است تا در صورت وجود وسایل فلزی در میان لباس‌ها، آن را در محل پرزگیر جمع کند.

چرا باید الان مینی واش سیلور لوکس مدل SLW450T را بخرم؟
مینی واش سیلور لوکس مدل SLW450T یک مینی واش دوقلو و کاربردی است.

ابعاد این مینی واش 73 × 37 × 63 سانتی‌متر است. مجهز به لولهٔ ورودی آب سرد و گرم است. SLW450T یک مینی واش نیمه اتوماتیک با استفاده آسان است. مانند لباسشویی‌های بزرگ، تمام عملیات شست‌وشو، آب‌کشی و خشک‌کردن را انجام می‌دهد. درواقع این مینی واش، یک لباسشویی کامل در حجم و اندازه کوچک‌تر است و نصب و جابه‌جایی آن بسیار راحت است.

با امکان آبکشی شرعی مینی واش سیلور لوکس مدل SLW450T لباس‌ها کاملاً تطهیر می‌شوند
افراد بسیاری در هنگام شستشوی لباس و استفاده از مینی واش از بابت پاک شدن کامل لباس‌ها نگران‌اند. مسائل شرعی مربوط به نجاست و پاکی از آن دغدغه‌هایی است که می‌تواند زندگی روزمره را کاملاً تحت تأثیر قرار دهد.
خبر خوب این است که مینی واش دوقلو سیلورلوکس مدل SLW450T به آب لوله‌کشی (آب کر) متصل می‌شود و طبق نظر مراجع تقلید عین نجاست با اولین آبگیری و تخلیه پاک خواهد شد، بنابراین یک بار شستن لباس کفایت می‌کند و طهارت کامل می‌شود.

با مینی واش سیلور لوکس مدل SLW450T در مصرف آب و برق و مواد شوینده صرفه‌جویی می‌شود!
درجه مصرف انرژی این مینی واش B+ هست یعنی مصرف انرژی این مینی واش پایین است اما توان شستشوی بالایی به دلیل وجود پروانه شستشو و سیستم حباب‌ساز و آبشار آب دارد. چون قابلیت تنظیم ارتفاع آب دارد، می‌توان در مصرف آب و مواد شوینده صرفه‌جویی کرد. همچنین این مینی واش مجهز به سیستم ضد چروک است و لباس‌ها پس از خشک شدن در سریع‌ترین زمان اتو می‌شوند.

مینی واش سیلور لوکس مدل SLW450T توی خانه راه نمی‌رود!
اکثر مینی واش‌های موجود در بازار قابلیت خشک‌کن ندارند و لباس‌ها باید پس از شستشو در سبدی قرار بگیرند تا آب اولیه آن‌ها استخراج شود و سپس آویز شوند. این مینی واش مجهز به خشک‌کن با قدرت موتور 1400 دور در دقیقه است تا 98 درصد، آب لباس را می‌گیرد. خشک‌کردن لباس‌ها، بی‌صدا و بدون لرزش و حرکت انجام می‌شود و شما می‌توانید در هر ساعت شبانه‌روز از آن استفاده کنید. این مینی واش سیستم ضد چروک دارد بنابراین لباس‌ها در هنگام خشک شدن در هم نمی‌پیچند و چروک نمی‌شوند.

مینی واش سیلور لوکس مدل SLW450T تا هر وقت بخواهید برایتان کار می‌کند!
ین دستگاه دو موتور مجزا برای شستشو و خشک‌کن دارد و مجهز به رله حرارتی برای جلوگیری از سوختن موتور است. همچنین جنس بدنهٔ آن پلاستیکی و ضد زنگ است. با توجه به این خصوصیات در مقایسه با سایر کالاهای مشابه در بازار طول عمر بیشتر و قیمت مناسب‌تری دارد.
چنانچه انتخاب شما مینی واش مدل SLW450T است، پیشنهاد می‌شود با توجه به شرایط ناپایدار اقتصادی و افزایش نرخ تورم درگذر زمان و… نسبت به خرید آن سریع‌تر اقدام کنید.
وزن 13500 گرم
میزان مصرف برق 140 وات
میزان مصرف آب 30 لیتر
میزان صدای خشکشویی خیلی کم
میزان صدا خیلی کم
ظرفیت 3.5 کیلو گرم
نوع مخزن دو قلو
فناوری خشک‌کن
طبقه بندی رنگی ساده
سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه
رده انرژی A
لطفا توجه داشته باشید:
کلیه کالاهایی که در طوفان کالا به فروش میرسد اصلی بوده و هیچگونه کالای کارکرده و غیر اصلی در طوفان کالا به فروش نمیرسد.

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید