دستگاه تصفیه آب بایونتک مدل Biontech 207D یونیزه قلیایی

Biontech BTM 207D Water Refinery Korea

برند: بایونتک دسته‌بندی: تصفیه کننده هوا
کد محصول: TKP-31676

۲۱% ۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان

TKP-31676
مزایا:

دستگاه تصفیه و یونیزاسیون آب

دارای بالاترین کیفیت آب قلیایی

کشور تولیدکننده کره جنوبی

تنظیم کننده خودکار سطح PH آب

دارای نمایشگر LCD

دارای سنسور هوشمند

پوشش پلاتینی

نمایش عمر باقیمانده فیلترها

طول عمر فیلتر ۳ هزار لیتر

مراحل تصفیه: ۱ مرحله تصفیه آب / ۴ مرحله قلیایی / ۲ مرحله اسیدی

وزن ۶ کیلوگرم

ابعاد ۱۴ × ۲۴ × ۳۵ سانتی‌متر

آب قلیایی چیست ؟

شاید بسیار از شما تا به حال نام آب قلیایی به گوشتان خورده باشد. آب قلیایی به آبی اطلاق میشود که دارای pH بالاتری نسبت به آب عادی باشد.


سطح pH عددی بین 0 تا 14 را نشان میدهد. هر چه این عدد کوچکتر باشد، خاصیت اسیدی افزایش میابد و هر چه بزرگتر باشد، خاصیت قلیایی یا باز بودن آب افزایش پیدا میکند.


بسیاری از پژوهشگران معتقدند که آب قلیایی میتواند اسید موجود در بدن را خنثی کند.


سطح pH آب عادی خنثی و چیزی در حدود 7 است. در حالی که آب قلیایی دارای سطح pH بین 8 تا 9 است. البته سطح pH تنها وجه تمایز آب قلیایی نیست. آب یونیزه باید حاوی مواد معدنی قلیایی باشد و دارای پتانسیل کاهش آنتی اکسیدان منفی(ORP) نیز باشد.دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی مدل BTM 207D تولید شده توسط شرکت بزرگ بیونتک در کشور کره جنوبی است. به جرئت میتوان گفت که این دستگاه یکی از بهترین دستگاه‌های یونایزر قلیایی تولید شده در سرتاسر جهان است.



مزایای استفاده از دستگاه قلیایی کننده آب

تحقیقات زیادی در مورد آب قلیایی به انجام رسیده است اما همچنان برخی از ادعا‌های صورت گرفته در مورد آب قلیایی به صورت علمی تایید یا رد نشده اند. در ادامه به برخی از پژوهش‌های انجام شده در مورد آب قلیایی خواهیم پرداخت.


جلوگیری از رفلاکس معده: برای مثال در پژوهشی که در سال 2012 انجام شد، نشان داد که نوشیدن آب قلیایی با سطح pH = 8.8 میتواند باعث غیر فعال شدن پپسین، که آنزیم اصلی رفلاکس اسید معده است، کمک کند.


جلوگیری از وقوع بیماری‌های شایع: مطالعه دیگری نشان داد که نوشیدن آب یونیزه قلیایی ممکن است برای افراد مبتلا به فشار خون بالا، دیابت و کلسترول بالا مفید باشد.


افزایش سطح انرژی در بدن: در بررسی که از طرف بخش سلامت سایت نیوز مکس انجام شد، یکی از نویسندگان مقاله معجزه pH، با نام رابرت او یانگ (Robert O. Young) بیان می‌کند که اسید بیش از حد در بدن می‌تواند منجر به از دست دادن انرژی، افزایش خستگی و خواب آلودگی شود. همانطور که ثابت شده است که آب قلیایی منبع استثنایی برای معکوس کردن سطوح اسیدی در بدن است، همچنین می‌تواند سطوح انرژی خارج شده از بدن انسان را بازیابی کند.


برخی از مزایای نوشیدن آب قلیایی به شرح زیر است:


خواص ضد پیری (از طریق آنتی اکسیدان‌های مایع که سریعتر جذب بدن انسان می‌شوند)

خاصیت پاکسازی روده بزرگ را دارد

از سیستم ایمنی بدن پشتیبانی میکند

باعث آب‌رسانی، سلامت پوست و سایر خواص سم زدایی میشود

کاهش وزن را در پی دارد

در برابر وقوع سرطان مقاوم است


چه زمانی نباید از آب قلیایی استفاده کنیم ؟

در هنگام خوردن غذا سعی کنید از آب قلیایی برای نوشیدن استفاده نکنید. به این دلیل که معده شما به اسید نیاز دارد و آب قلیایی روند هضم غذا را کند می‌کند. به همین دلیل، توصیه می‌شود حداقل 30 دقیقه قبل از غذا و یک و نیم بعد از خوردن غذا از نوشیدن آب قلیایی پرهیز کنید

.

دستگاه یونیزه قلیایی بیونتک که در دسته بندی دستگاه تصفیه آب خانگی قرار میگیرد، علاوه بر اینکه میتواند به بهترین روش و کیفیت آب شما را قلیایی یونیزه کند، میتواند تصفیه آب را با بالاترین کیفیت برای شما انجام دهد. دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی بیونتک دارای 7 صفحه تیتانیوم با روکش پلاتینی است.


فیلتر مرحله اول آن که به عنوان پیش تصفیه استفاده میشود، فیلتر الیافی پنج میکرون است و پس از آن شش مرحله فیلتراسیون شامل چند فیلتر قلیایی در دستگاه یونیزه قلیایی انجام میشود تا علاوه بر سلامت آب، طعم و بوی آن نیز بی نظیر و فوق العاده باشد.


مزیت‌های دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی بیونتک

نمایش مقدار استفاده از فیلتر و زمان تعویض فیلترهای دستگاه یونایزر بیونتک : در دستگاه یونایزر بیونتک جریان آب با استفاده از یک سنسور در مدار دیجیتالی تشخیص داده میشود و عمر داخلی فیلتر به طور مداوم بر روی صفحه نمایش LCD روی دستگاه قابل مشاهده است. زمانی که عمر فیلتر‌ها رو به پایان است، اعلان(نوتیفیکیشن) تعویض فیلتر برای شما به صدا در میاید و روی صفحه نمایش آن پیغام آن نمایان میشود.

تنظیم خود کار سطح pH برای سطوح استاندارد : دستگاه قلیایی کننده آب بیونتک کره، با پیدا کردن سطوح بهینه و استاندارد pH، سطح pH آب قلیایی شما را تنظیم کرده و با تشخیص خودکار منبع آب، آن را تغییر میدهد و به حالت استاندارد و مناسب برای بدن در میاورد.

دارای سیستم کنترل جریان همزمان : سرعت جریان بهینه برای عملکرد هر چه بهتر هیدروژن مهم است. جریان آب در دستگاه تصفیه آب بیونتک، از طریق LCD قابل کنترل همزمان است. به این قابلیت real-time flow control نیز گفته میشود.

دارای فیلتر‌های پیشرفته دارای نانو سیلور : ماده اصلی به کار رفته در فیلتر‌های تصفیه آب کربن اکتیو است. در دستگاه قلیایی کننده BIONTECH به این فیلتر‌ها مقداری نقره اضافه شده است. دلیل این کار آن است که از رشد باکتری جلو گیری شود و ویروس‌های مختلف مهار شوند.

سیستم تشخیص نصب فیلتر : در هنگام نصب یا تعویض فیلتر دستگاه پیغامی مبنی بر نصب درست یا خطایی در نصب فیلتر به کاربر نمایش میدهد تا کاربر از نصب نادرست و اقداماتی که باید انجام دهد مطلع شود.

سنسور هوش مصنوعی در یونیزر تصفیه آب : سیستم خود عیب یابی مبتنی بر مدار نیمه هادی RISC، خطاهای ناشی از استفاده نادرست از دستگاه قلیایی کننده آب را با استفاده از نوتیفیکیشن هایی روی صفحه نمایش دستگاه به نمایش میگذارد.

استفاده از تیتانیوم خالص

دارای 99.99% پوشش پلاتین

مقاومت قوی در برابر خوردگی و ظرفیت پایداری الکترولیتی

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "دستگاه تصفیه آب بایونتک مدل Biontech 207D یونیزه قلیایی" درج نشده است.
لطفا توجه داشته باشید:
کلیه کالاهایی که در طوفان کالا به فروش میرسد اصلی بوده و هیچگونه کالای کارکرده و غیر اصلی در طوفان کالا به فروش نمیرسد.

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید