کولر پلیمری سلولزی کاوه کویر ۱۱۰۰۰ BLDC سانترفیوژ اینورتردار

کولر پلیمری سلولزی کاوه کویر ۱۱۰۰۰ BLDC سانترفیوژ اینورتردار

برند: کاوه کویر دسته‌بندی: کولر آبی
کد محصول: TKP-32216

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-32216
مزایا:

دارای اینورتر

بدون تسمه

رتبه مصرف انرژی : گرید A

جنس بدنه: پلی پروپلین

تعداد سرعت تنظیمی فن: 20 دور

سیستم کنترل از راه دور : کلید هوشمند + محافظ جان

سرمایش150 الی 200 متر مربع 

ابعاد(طول،عرض،ارتفاع) 111*111*102 سانتیمتر 

شدت جریان مصرفی 6.4 آمپر 

قدرت موتور0/75 کیلو وات

قدرت پمپ1/60 اسب بخار



کولر پلیمری سلولزی کاوه کویر 11000 BLDC سانترفیوژ اینورتردار گریدA یک از محصولات این شرکت میباشد و حجم هوادهی 15 هزار متر مکعب ارتفاع این محصول 102 سانتی متر و طول و عرض این محصول به صورت استاندارد 111 سانتی میباشد. کولر 15 هزار پلیمری کاوه کویر به دلیل جنس بدنه پلی پروپلین مقاومت بالایی در برابر خوردگی و رسوب آب دار میباشد-میزان برق گرفتگی این محصول به علت داشتن عایق الکتریسیته در حد صفر است، و در برابر حرارت و گرما مقاومت بالا و خنک کنندگی بالایی دارا میباشد– این محصول به دلیل داشتن پد سلولزی 10 cm بالاترین میزان خنک کنندگی را دارا میباشد-بر خلاف کولر‌های فلزی، کولرهای پلیمری در برابر اشعه ماورا بنفش (آنتی UV) دارای رنگ بدنه ثابت و مقاومت ویژه میباشند-افزایش خنک کنندگی هوا تا 30 درصد (افت دمای 40 درجه به 25 که در کولرهای قدیمی نهایت تا 30 درجه بوده است.)

کولر سلولزی کاوه علاوه بر قدرت خنک کنندگی بیشتر به علت استفاده از پد سلولزى به جای پوشال مانع انتقال قارچ و باکترى به داخل محیط منزل می‌گردد .
ویژگی‌های برتر در این کولر بدین شرح می‌باشد ، میزان هوادهی 11000 مترمکعب ىر ساعت است .
ویژگی برجسته این کولر پد سلولزی آن می‌باشد . بازدهی خنکی این پد بیشتر از بازدهی پوشال معمولی است . پد سلولزی دارای ساختار یکنواخت است که موجب ایجاد سطح تماس بسیار بزرگی بین آب و هوا می‌شود . به طور مثال یک متر مکعب از این پد معادل 660 متر مربع سطح واسطه تبخیری است . پد سلولزی دارای قدرت جذب آب است و مانند کاغذ خشک کن می‌تواند آب را به خود جذب کرده ، در مقابل هوا مرطوب باقی بماند . هوای گرم و خشک با عبور از پد سلولزی حرارت خود را به آب داده تا موجب افزایش بازدهی تبخیر شود و هوای خنک و مطبوع بوجود آید.
کولر پلیمری سلولزی کاوه کویر 11000 BLDC سانترفیوژ اینورتردار گریدA مجهز به ریموت کنترل هوشمند و کلید محافظ جان جهت جلوگیری از برق گرفتگی میباشد این تجهیزات رفاهی جهت راحتی و امنیت بیشتر استفاده کننده میشد کولر پلیمری سلولزی کاوه کویر 11000 BLDC سانترفیوژ اینورتردار گریدA مجهز به ریموت کنترل هوشمند و کلید محافظ جان جهت جلوگیری از برق گرفتگی میباشد این تجهیزات رفاهی جهت راحتی و امنیت بیشتر استفاده کننده میشد
فروش کولر سلولزی به دلیل راندمان بسیار بالا نسبت به کولر پوشالی به دلیل استقبال مصرف کنندگان در چند سال اخیر بسیار بالا رفته و همچنین به دلیل مصرف بسیار پایین و کیفیت بسیار بالای قطعات کولر سلولزی کاوه کویر نسبت به کولر‌های سلولزی موجود در بازار حتی برندهای معروف ، توانسته جایگاه مناسبی در بازار باز کرده و جزء گزینه‌های موجود در بازار برای خرید کولر سلولزی مصرف کنندگان به شمار بیاید

این کولر کم صدا و مناسب برای مکانهای اداری ،استراحتگاه،مسکونی و بیمارستانها میباشد

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "کولر پلیمری سلولزی کاوه کویر ۱۱۰۰۰ BLDC سانترفیوژ اینورتردار" درج نشده است.
لطفا توجه داشته باشید:
کلیه کالاهایی که در طوفان کالا به فروش میرسد اصلی بوده و هیچگونه کالای کارکرده و غیر اصلی در طوفان کالا به فروش نمیرسد.

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید